ربات طراحی وب سایت

ربات طراحی وب سایت

ساخت ربات طراحی وب سایت

ربات طراحی وب سایت
طراحی سایت در تلگرام با ربات سایت ساز
بات تلگرام سایت ساز
طراحی ربات تلگرام
ساخت ربات تلگرام
 ربات ساز رایگان تلگرام
طراحی و برنامه نویسی ربات تلگرام
ساخت ربات تلگرام حرفه ای و اختصاصی
ساخت سایت در کمتر از 1 دقیقه با ربات تلگرامی
سفارش ساخت ربات تلگرام
خرید ربات تلگرام
طراحی سایت در تلگرام با ربات سایت ساز

ربات سایت ساز تلگرام

ربات های تلگرام به گون ایی در حال توسعه و پیشرفت هستند که دیگر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سخت ترین و پیچید ترین کار ها را انجام دهید. طراحی سایت نیز گاهی پروسه ایی طولایی دارد که ممکن است خسته کننده شود. اما ربات طراحی وب سایت این کار را برای شما کاربران عزیز و طراحان وب سایت بسیار راحت کرده است. طراحی وب سایت با کمک ربات های تلگرامی یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین کار ها می باشد.

تصمیم داری ربات طراحی وب سایت را سفارش بدهید؟

برای سفارش این ربات قصد داری تا از تیم شعبه مجازی کمک بگیری؟
بهترین راه سفارش وب سایت شعبه مجازی می باشد.

چرا از ربات طراحی وب سایت استقاده نماییم؟

تا کنون چندین بار گفته ایم که تلگرام یک پیام رسان بسیار قوی می باشد که تمامی خدماتش رایگان می باشد.در ابتدا این پیام رسان امکاناتی چون کانال و گروه تلگرامی را ارائه داد اما امروزه ربات های تلگرامی یکی از پرکاربرد ترین ویژگی این پیام رسان شناخته شده است. دلیل استفاده از ربات طراحی وب سایت تلگرام علاوه بر رایگان بودن راحت بودن می باشد.

ربات تلگرامی سایت ساز 

ربات تلگرامی سایت ساز

ربات تلگرامی سایت ساز

تیم برنامه نویسی شعبه مجازی به علت استقبال عالی افراد از پیام رسان تلگرام و استقبال از ربات های تلگرامی تصمیم گرقت تا ربات طراحی وب سایت را نیز طراحی و برنامه نویسی نماید. تا شما کاربران و طراحان وب سایت بتوانید در کمترین زمان با کیفیت ترین سایت را طراحی نمایید.

همین حالا طراحی و ربات طراحی وب سایت خود را به دست ما بسپارید.

کار با ربات طراحی وب سایت

کار با این ربات مانند دیگر ربات ها بسیار راحت می باشد. بعد از ثبت سفارش جهت ساخت ربات به تیم شعبه مجازی و دریافت و نصب آن به روی تلگرام خود باید وارد صفحه ربات شوید و گزینه شروع و یا START را انتخای نمایید.
سپس منویی برای شما نمایاین می شود که از شما نام دامنه را می خواهد و سپس اطلاعاتی دیگر مانند نام وب سایت، انتخاب قالب وب سایت، محتوای اولیه وب سایت و غیره
در انتها خواهید دید که سایت شما به راحتی ساخته شده است و کافیست وارد مرورگر گوگل شوید و ادرس وب سایت خود را یادداشت نمایید. میبینید که وب سایتتان همان گونه ایی که خواستید طراحی شده است.
فرقی ندارد که موضوع وب سایت شما چه چیزی می باشد شخصی، شرکتی، خبری و غیره این ربات در کمتر از چند دقیقه برای شما وب سایتتان را می سازد.

!! راه های ارتباطی جهت ارتباط با تیم شعبه مجازی چیست؟ !!
!! تماس با یکی از شماره های زیر !!
!!یکی از راه های ارتباطی شما با مهندسین برنامه نویس شعبه مجازی می باشد !!
!!شماره تماس ثابت: ۰۲۱۲۸۴۲۳۴۸۷!!
!!شماره موبایل مهندس گودرزی: ۰۹۱۲۰۳۹۳۴۸۷!!

کار با ربات طراحی وب سایت

کار با ربات طراحی وب سایت

نتیجه گیری

اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، ایجاد بات سایت ساز گزینۀ بسیار خوبی برای شماست. این کار نه تنها خرج تبلیغاتی کمی دارد، بلکه میزان پاسخگویی به آن نیز بسیار بالاست. با کمی پشتکار و پیگیری مطمئناً می توانید میزان فروش پنل های خود را افزایش دهید که همین امر به رونق کسب و کار شما خواهد بود. باز هم تکرار می کنیم، حتماً از طریق شماره تلفن ها، ثبت نام کاربران را پیگیری نمایید. این نکتۀ بازاریابی را فراموش نکنید: هنگامی که مشتریان صدای شما را بشنوند سریع تر به شما اعتماد خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه مهندس گودرزی = ساخت ربات طراحی وب سایت
راه های ارتباطی با مهندس گودرزی و تیم فنی برنامه نویسی شعبه مجازی : وب سایت شعبه مجازی

 

0نظرات
دیدگاه خود را بنویسید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 1 =